Mail till min Bigeast kompis

Nu måste jag hålla tummarna!! Är så nervös!

Idag skrev jag ett "verkligen" "DESPERAT" mail till min bästa kompis i Japan som heter Saori, har känt henne i 3 år nu!
Hon va hos mig i Sverige för 2 år sen! Och hon blev TVXQ fan nyligen och blev även medlem i deras fanclub Bigeast!!! Så detta är en megastor chans för mig att se TVXQ! Biljetterna börjar säljas 28 mars. Och hon ska boka till sig själv, och försöka då boka till mig med! Och eftersom hon e Bigeast har hon rätt till dom 5 första raderna, får vi biljetter där så dör jag!!! Officiellt kommer jag döööö.....asså om jag får biljett överhuvudtaget så dör jag!!! Så e det bara...och juni e inte långt borta, dör av tanken!!!

Men nu hoppas jag hon svarar på mitt mail snart!!!! Jag kommer vänta på svar varje daaag! Hon skuille resa mycket denna månaden så jag hoppas hon ser mitt desperata mail! Bad henne verkligen att ge allt för att få bijett till mig!! Detta kan va min enda chans att se dom i Japan, för dom har konserter så konstiga tider om året..kommer aldrig få dom månaderna ledigt från något jobb sen!!!

Anyways, nervoouussss,,,ska skriva om hon svarar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0