Imon blir det fika^^

Jag är så trött efter jobbet....orkar knappt nåt annat än att sitta vid datan, jag vet lamt! men imorgon ska jag vara med mina två koreanska kompisar! ÄNTLIGEN!!! jag bjöd dom på fika hemma hos mig...ska hämta dom efter jobbet! CAN'T WAIT!! Jag ska planera den kommande festen med dom HOPPAS JAG! Nu måste detta bli av annars blir jag ledseen!

Är så glad idag med, fick lönelappen, lönen va sååå höööög, aahhh vad skön känsla, speciellt när man inte fått någon lön knappt på månader! Ska fira det med att handla på yesasia, det får jag unna mig när jag får mer än planerat hahahaha!!  Det finns så mycket ute med TVXQ nu, men dom finns alltid nåt att köpa ^^

Ne nu ska jag sova...jag vet lamt, klockan e halv elva...men e så jädrans trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0