En skön söndag

Igår söndag var jag hos mina två nya koreanska vänner i deras studentkorridor! Dom lagade mat till oss IGEN! Jag har ätit koreansk mat nu 3 dagar i rad, men inte för att jag klagar, det va supergott igen!! Och Jay va där IGEEN, han e verkligen överallt....och ni som inte har settt Jay, han e ganska flummig, här e en mobilbild på han och mig:



Sen har vi mina nya kompisar...more pictures:

     

Dom ska ha en koreansk fest i sin korridor, och dom bjöd mig och mina vänner, hoppas det e typ om 3 veckor, kan inte innan deeeet!! Och blir detta av kommer det bli kuuuuuuuuuul, can't wait!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh vilken mysig söndag du hade! :D Ska bli så kul med festen!! :D ♥

2009-02-17 @ 23:03:44
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Mandy

Shit, vad kul med sånt! I wanna~ o(>w<)o Du har inte fått reda på när festen är eller? :O Det låter jättekul, hoppas det blir när du kan så att du kan gå! <3

2009-02-19 @ 20:01:06
URL: http://kikyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0