Dagens roliga...

Nu gick mina koreanska kompisar precis hem! Guuuuud så mycket tjejsnack vi hade! Och såklart så ska alla koreaner ha träffat nån kändis! Songlee, en av korenerna har träffat tablo från Epik High 2 ggr, asså sjukt!! Hon va på en private club och han va där...hon gick fram till honom och sa I am your big fan, och han sa thank you so much på engelska!! Asså lyllooo, hon lovade att vi skulle till den klubben sen när jag ska till Korea, jag ska jaga kändisar mihihihi!!

Sen berättade hon en till intressant sak, det finns en grej i Korea som heter NIght Clubs, som skiljer sig från vanliga Clubs, och det e att när man går in dit så ser man typ hundratals rum och i varje rum sitter snygga killar, men typ olika personligeter, så ska man säga till vilken typ av kille man gillar så får man gå in i just det rummet, det e en slags clubbing/speed dating sa dom! Och dom säger att det e skiiiiitkul och att man kan få skitsnygga killar där...och få dejter, ME WANTS to go!! Dom lovade mig att vi skulle diiiiiiiit, läääääängtar. Nu ha jag ändrat mig, jag vill dit i juli, för då har allla mina koreanska vänner lov i en månad och alla kunde va med mig hela tiden då!! Bättre än att jag åker i maj för då har alla skola.....så nu e chansen ännu större att jag ska dit, för jag kommer typ inte jobba denna sommmaren ser det ut som!! YAAAAAAAAAAY kan va i Korea en hel månad, NAAAAAAAAAAJS DIES!!!! Hoppas DBSK e där nångång då.....iaf på flygplatsen om inget annat....ohhhh läääängtar, vill till Korea nuuu, fast sen måste jag till Japan meed för TVXQ har konsert....hur ska man gööööra....tror inte jag har råd med båda....aja det får bli Japan om jag får konsertbiljett, annars blir det Korea, men NÅN av dom länderna i SOMMAR BLIR DET!! Är överklycklig!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0