Oroliga dagar!

Usch fy, jag har varit så stressad och orolig dessa senaste 3 dagar! Som vissa vet så har det ju hänt en del grejer med DBSK! Jag var såååå orolig att jag va nära att inte jobba idag, jag kunde inte ens sova....vet inte att jag kunde känna så här pga ett band. Men ja detta visar vad jag egentligen tycker om dom....

Jag har varit så orolig att dom skulle splittras men nu inser jag att jag borde ha mer tro på killarna...dom ger inte upp på sina fans så, plus så älskar dom varandra så mycket att dom inte hade gjort det eller kommer göra det på lääänge, den tron ska jag ha hädanefter.

Det dom gjorde va att stämma sitt bolag SM, och på ett sätt tycker jag är rätt men sen e jag rädd att dom ändå lämnar SM, det va där dom blev kända och där har dom så många vänner, och SM ger dom sååååå bra musik. Men av det jag hört så lär inte SM släppa dom så lätt...läste att det skulle stå DBSK dyrt att lämna bolaget. Men jag sååååå hoppas att dom får igenom det som vill, vilket e rättet till ett privatliv och göra lite vad dom själva tycker och vill. Dom har själva sagt att dom jobbar som slavar och får knappt någon sömn. Detta kan inte va mänskligt, jag e själv förvånad att dom inte har kollapsat flera gånger nu. Jag hoppas att dom löser detta snart....läste att det skulle kunna ta långt tid, men jag vill inteeee....vill inte oroa mig mer och tänka på detta. Jag mår seriöst inte bra av detta.

DBSk har säkert mått dåligt läääänge av detta kontraktet och "slaveriet" men dolt det för fans. WOW säger jag, jag mår ganska dåligt av att få veta hur dom känner nu...dom har lyckats dölja det så bra, allt för sina fans. Jag får ont i hjärtat av att tänka på hur jobbigt dom haft det. Sån här grej får mig att vilja älska dom ännu mer om det ens är möjligt.

Och en grej som nästan fick mig att gråta va när dom sa att dom aldrig ville oroa fansen, att dom är och alltid kommer förbli THE ONE! Dom vill inte skiljas åt och dom vill KEEP THE PROMISE TO THEIR FANS! Gud vill typ gråta nu när jag skriver. Dom sa med: we hope that everyhing will be solved soon so we can stand as 5 once again before our fans. Detta kallar jag att älska sina fans....en äkta grupp.

Jag vet iaf att jag föralltid kommer att älska dom och stödja dom oavsett vilken väg dom går....DBSK HWATING and I LOVE YOU!!!! You will never loose me as your fan.


Kommentarer
Postat av: Linda

Oh jag hoppas verkligen att detta ordnar upp sig snart!! :'( Strongt av dom att våga sätta sig upp mot bolaget, det är tur att någon gör det nu! Kan även hjälpa de yngre grupperna som kommer i framtiden ju, så att de blir behandlade bra. Jag kände också en oro av splittring ett tag där, men tur att det inte alls verkar så nu! ♥ Jag tror man har en tendens att tro det allra värsta när sånt här händer, usch! Och du har helt rätt, sånt här gör att man förstår hur viktiga dom är ♥ HWAITING DBSK! Vi står bakom dom under hela den här rättsliga processen! ♥

2009-08-03 @ 22:39:46
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0