Bosnien imorgon

Imorgon åker jaaaaaag! Jag har nästan allt packat nu, känns skönt. Imorgon har jag tåg vid 11 och är framme i Kastrup vid halv 2, sen har jag flyg halv 4. Jag e mest nervls för tåget hehe, men kyaaah jag hoppas den går braaaa.

Men jag jättehypad nu, ser faktiskt fram emot det, ska bli skönt med lite ombyte från Sverige. Är borta 2 veckor, kommer sakna soompi hahahaha, låter lame hahahaha! Men om något nytt händer får ni alla meddela mig som kan OK?? Jag vill inte oroa mig därborta. Jag tror inte mina kusiner där har internet så jag kanske kommer in om jag hittar något internetkafé. Men annars ses vi om 2 veckor, jag längtar tills jag kommer hem också hihi.

Ska vila nu lite och se på TV! Ha det kul resten av sommarlovet allihopa så hörs viiii~~~~~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0