The Secret Code goods♥♥♥

JAAAAAAAAAAA ÄNTLIGEN FÅR MAN SE DOOOM!! Så massa fina shiny goods.



  

OOhhhh så fiiint!
Iaf jag ska ha 7 av dessa saker XD

Phamplet - 255 kr
T-Shirt - 255 kr
Lightstick - 85 kr
Handduk - 170 kr
Fotoalbum - 153 kr
Mobilsmycke - 127 kr
Poster - 42 kr


Sammanlagt: 1090 kr XDXDXD

Mmmm fattig kommer man bliiiii....
Men iaf jag tar beställningar från mina närmaste vänner, just tell me what you want and you shall get!! Men ni kan beställa allt UTOM postern, för den tar för stor plats i min väska, och jag gissar att ni inte vill att jag viker den i 4 delar.

Kommentarer
Postat av: Ana

Hahaha meeen,jag ville ju bara ha postern xD

2009-04-29 @ 00:39:47
Postat av: Anonym

Åååh !!! hoppas de där kommer på Yesasia eller nått T__T <3

2009-04-29 @ 07:27:35
URL: http://jennahx.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Till Jennah: Nee DBSK japanska goods kommer aldriog på yesasia, men däremot på dvdheaven...så där kan du köpa det!



Ana: Naaaaw, men jag kan köpa den till dig sen när jag kommer till sverige...finns på dvdheaven sen!

2009-04-29 @ 18:11:17
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0