Påååskledigt!

Nu börjar min ledighet, eller iaf 4 dagar i sträck, det har jag inte haft sen december innan jag började jobba! Gud vad man value sina lediga dagar när man jobbar!

Igår var jag på bio med Arri! Vi såg Dragonball Evolution. Och Ayumis låt va meeeed! Man hörde den under filmen lite sen när filmen va slut började den spela asdfgfdsdfghgfsdfgh! Jag tog kort på eftertexterna igen mihihihi! Det e så kul.




Idag jobbade jag bara till 12.30. Det va sååå skönt, och jobbet va med ganska lugn idag, det va ganska så kul att jobba idag speciellt när man visste att det va kort dag^^ Och idag kommer mina kusiner från STHLM! Dom ska va här hela 4 dagar, ska bli både kul och inte. Dom e uppe så länge så jag kan inte sova, min släkt e så högljudd med...T___T Men iaf kul med lite family time. Jag älskar när familjen samlas. Det blir så mysigt och tryggt.

Och jag och Arri och andra har bestämt oss för att gå på 5 biofilmer inom loppet på 2 månader! Det e sååå jäädrans bra filmer som kommer ut i vår, bland annat Transformers 2 och Terminator 4, Wolverines story, sen nårra till! Just det vi ska med se Sveriges första biofilm med 3D! Det kommer va asssshäftigt, jag tror vi kommer skirka av rädsla, för det kommer va en skräckfilm, så man kommer se flygande knivar och grejer komma mot dig! Så hääftigt det kommer bli...har alltid velat uppleva en sån film på det sättet!

GLAD PÅSK ALLIHOPA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0