Massa skoooj

Denna helgen kommer va såååå roligt, hoppas jag iaf, om allt går som planerat.
Idag slutade jag jobbet en timme tidigare, sååå skönt, och jag börjar på måndag igen aahhh så skönt det ska bli med längre helg.

Idag är det valborgsmössoafton, och jag ska dra till Växjösjön med Cho, en taiwanesisk tjej (en ny utbytesstudent jag lärde känna, jääättesnäll) och nårra av deras vänner. Vi ska kolla på majbrasan och fyrverkerierna. Ska bli mysig och kul.

Sen fredag blir det fangirl/tjejkväll hos Mandy dongsaeng. Andra som kommer är Rosa, Ana, och Simona. Så vi är 5 tjejer, och vi har en projektooooor vad kuuul det ska bli...sen blir det väl massa roliga lekar...läääängtar redaaaaan!!! Tack Mandy och Simona som fixade detta....

Lördag blir det antigen att jag ska ha en middag och fika på stan med den taiwaneiska tjejen. Min nya kompis hehe, vi har sååå mycket drama att prata om, för som alla vet e Taiwanesiska dramor mina favvosar och hon kollar på dom, aahhh vi har sååå mycket att prata om ^^ Pus hon e mmmeeeegaaaasnälll och söööööt som bara attan! Och hon erbjöd mig att komma över till Taiwan för att hälsa på hon bor i hus i självaste TAIPEI!! DIES!! Ska dit med nångång, nu har jag kontakter där med mihihihihhi~~~~~~

Söndag blir det aktivitet med, ska nämligen på bio med min lillebror! Sällan jag och han gör nåt ihop förutom bråkar *__*
Vi ska se Wolverine, aahhh har så längtat efter denna filmen...Gambit är nämligen med i den, min favvo X-men karaktär, enda sen jag va liten. asdfghgfdsadfghgdfgh han e sååå het i filmen med asdfghgfdsdfghgfdfgh!!!!

SÅ jag har det fullt upp hela helgen, älskar sånna här helger, hur blir era helger allihopa??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0