Glada nyheterrrrr

Ja som dom flesta också säkert e glada över så kommer Tegomass igeeeeeen! Ohh det ska bli så kuuuul, jag fattar inte fortfarande att jag redan en gång sett dom och pratat med dom, och skakat deras händer och lyssnat på deras Miso Soup! Undrar vilken överaskning dom har till oss denna gången! Ohhh läängtar, kan inte fatta att det e sant. Plus så kommer man gå dit med sina allra bästa vänner...har aldrig varit på konsert med dom, längtar nästan mest till det hehe! Måste boka tågbiljetter snart, innan det blir föööör dyyyrt!!!

Ännu en glad nyhet är att jag pratade med min chef igen, och asså gud vad den människan e snäll. Jag har FÅTT SOMMARJOBB!!! Jag som trodde att jag skulle få sitta hemma och lata mig (inte för att jag inte hade velat det ^-^) men jag har fått hela juli och en vecka i augusti, asså 5 veckor. Jag ska inte göra dom uppgifterna jag brukar göra, dom e upptagna av andra, men jag ska städa halvtid och sen va lite i köket och något pyttelitet i ekonomin. Men jag e glad för allt, jag kommer va ganska så pank när jag e tebax från Japan, hahaha alla mina pengar kommer gå upp i rök.....så nu e jag glad åter igeeeeeen!! Ahhh att det kan va underbart.....älskar denna känslan!


I helgen ska jag till Ana, ska sova över där med Mandy, ska bli kuuul, vi ska så spela memory haha,, och käka massa onyttigt, eller vad säger du Ana!! XDXDXD Längtar till det med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0