Gammal bekantskap

I fredags slutade jag 2 timmar tidigare, jag fick en allergi shock kuuul!!! Men jag tog medicin när jag kom hem och mådde bättre sen...nu ska jag ha med mig medicin seriöst! Anyways, jag såg Fast and the Furious och älskade den (ps: inte bara för Rising Sun).

I lördags gick jag på stan med Songlee och fikade och på kvällen kom hon och Jasmina hem till mig, och vi åt massa gött och spelade memory kort, vi spådde på henne, så sött det va! Hon va värsta excited.

Idag då så träffade jag en gammal kompis. Jag har inte sett henne på bokstavligt 6 år! Asså guuud vad nostalgiskt det va! Vi pratade gamla minnen och allt som vi gjorde när vi va små, går knappt tro att man gjorde allt man gjorde. Hon va typ min första bästis. Vi kom fram till att jag mest ändrade intressen haha, hon e fortfarande kvar på endast Japan och endast anime, medan jag, hmmm jaaa också älskar Korea och för det mesta musiken..och drama, och inte så mycket det tecknade. Men vi hade ändå sååå mycket att snacka om. FAst hon stannade bara en kort stund..hon ska hem igen. Hon bor nämligen i Kalmar nu. Asså jag vill träffa alla gamla kompisar man hade när man var typ 13-17 år. Jag typ saknar alla nuuu....

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh det är så underbart att träffa människor man umgicks med förr! <3 Man känner verkligen att trots att man har ändrats så har man fortfarande samma band till sina gamla vänner!

2009-04-08 @ 02:27:47
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: nini

Är hon Johnnys fan? :P

2009-04-08 @ 23:58:48
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: jaedze

Neee hon guillar bara anime och manga! T_T

2009-04-09 @ 14:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0