Fast and the Furious!!

Filmen va huuuur cool som helst, handlingen va helt underbar, action med snygga bilar...musiken va heeelt underbar ska köpa OST:en!!

Och det bästa va när Rsiing Sun började spelas och man hörde Mickys och Yunhos rapp, priceless, jag och Ana och hennes vän bara OOMMGG OOMMMGGG!!! Dom andra verkade helt orörda ahaha, I guess we were the only fans XDXD
Men dom måste ha undrat varför vi va så uppspelta ^^

Sen kom jag på att om den spelas i filmen måste den va med på eftertexten under musik! Vi väntade och väntade och DEN KOM!!! jag va tvungen att fota det med mobilen!! Asså detta e såååå häftigt....TVXQ namn på duken i Sverige^^

Här e bilden jag lyckades ta:

Kommentarer
Postat av: Linda

OOH! Jag vill verkligen se denna med snart!! <3 :D

2009-04-06 @ 22:59:11
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0