Bio vecka

Imorgon ska jag på bioooo, det va längesen man va på bio! Nu har jag bra orsaker till att gå....ska på två filmer där låtar från mina favvosångare spelas...första är:

FAST AND THE FURIOUS där TVXQs Rising Sun spelas. Jag ska gå på den imorgon kl. 18.30 med Ana och hennes kompis.

Sen på onsdag nästa vecka ska jag på den coola DRAGONBALL EVOLUTION där Ayumi Hamasakis låt Rule är tema låten och kommer spelas under filmen DIES!! Detta är såå coolt...Asien tar över XD Ska bli så häftigt att höra dom två låtarna på bio i Sverige, jag kommer säkert fangirla medan jag tittar, wouldn't surprise me^^

På Dragonball ska jag gå med Arri. Ohhh så bra den verkar vaaaa....plus en av mina bästa nya Ayu låtarna är meeed~~~~ och jag älskar denna mangan med...

Anyways, looking forward to the movies!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0