090921

Idag har jag inte gjort nåt alls typ! Jag var iväg och hämtade mitt paket med kläder, ska ta kort sen o visa, har inte orkat ännu! Men jag är super duper nöjd, dom e såååå fina!

Jag har varit busig och köpt en skiva som jag egentligen inte har råd med ^o^

Jag har också fått 2PM craze! Jag funderade på att köpa deras skiva på yesasia men sen fick jag syn på något ännu bättre på ebay och det är deras Thailand limited edition.



Yaaaay e så glaaad! Man får båda singlarna i ett sen en DVD med alla videos och 18 st samlarkort!!! DIES!! Dom e ju så sjuuuukt heta...mina favvo är JAY, NICKHUN och Chansung!!! *lööööves*

Can't wait till jag får deeeen!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du gett upp tvxq X'D

2009-09-21 @ 21:20:32
Postat av: Jaedze

HAHAHA vaaaaa nej! TVXQ är och kommer för alltid va min etta...

menar bara att jag börjar lyssna på 2PM också, det e allt typ haha^^

2009-09-21 @ 21:54:13
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Anica

Haha vad kul att du börjat gilla de nu, men Jay är som du vet inte med längre.

2009-09-22 @ 15:16:59
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0