TVXQ - USJ

TVXQ skulle ju ha en event på Universal Studios i Japan, och min vän Saori som jag ska bo hos och gå på konserten med köpte biljetter dit, och det sades att TVXQ ställde in besöket pga massa regn så hon va sååå ledsen, hon som köpte dyr biljett och det skulle va hennes första gång hon såg dom!

MEN det visade sig att dom kom iaf, och hon va heeeelt överlycklig. Jag kan inte fatta det, hon har sett dom, hon tog även kort på dom! Och hon va på främre raden och hon ropade JAEJOONG och han såg henne och vinkade till henne ASSÅ NU VILL JAG DÖ!! JAG VILL JU VA HOOOON!!! Men hon skickade bilderna hon tog till mig, här e dom:

  

Asså så här nära va Saori dom!!! Jag e sååå avundsjuk, och hennes kompis kamera ser ni på ena bilden med!!! Asså sdfghgfdsdfghgfdfghjgfdghj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0