TVXQ konsert 2

Jaaaaaaaa vad ska jag saga, kan dom bli bettre. Idag blev dom annu battre, gor det ens. Asso jag hade asbra plats, kunde se heeeela scenen, det e bra att sitta uppe. Man ser allt. Ja vad hande idag...

Yunho ger bast fanservice, han hoppade ner fron scenen, och kom jaaattenare publiken, vakterna fick verkligen jobba idag haha, Yunho hoppade ner fler ggr, hur coolt som helst, lyllo fans dar framme. Men synd att Yunho va den enda som hoppade.

Jaejoong gjorde Summer Dream dansgrejen, den nar alla ska folja han, han va inte so bra po den haha, blev besviken, Junsu moste gora den juuuu. Hoppas imon.

PO TAL OM JAEJOONG!! Han kollade po min rad, so jag sog rakt in i hans ogon, hur underbart e inte deet, ooooo om han hade gett mig en son blick varje gong, hade man levt lycklig livet ut. Micky vinkade ratt mycket till alla fans idag.
Yunho pekade po en tjej med en het blick, tror hon typ svimmade, sog ut lite som det.

Jaejoong avslutar konserten igen, precis som med T! ALLA I SALEN E UNDER TYSTNAD NAR HAN GOR SIN AVSLUTANDE ORD, SOOO MAKTIGT!!! Asso det va nara att jag grat po det faktiskt.

MC va lite kortare idag, publiken skrek inte lika mycket, baaaad audience. Nee men det va val det som va det nya fron denna gongen, dom va ockso mer hyper idag, det gillar jag. Nar jag skulle go sen so va det soooo monga som grat, dom typ mumlade: jag vill komma tillbakaaaa imooon, och jag moste till tokyo domeeeee. Fyyy vad dom grat....jag kande mig lyckligt lottad.

Min van som jag gick med som hade premium seat, asso vet du vad man for om man e premium, det e inteeee kolk....det finns butlers som typ leder dig in, sen for man asssmycket grejer gratis, man for tvxq kudde, kort, armband, plonbok, lada, sooo mycket. Men det e endast japaner som for premium seats, dom kan inte saljas svart eller po interrnet for att den som kopt dom moste ha ID kort med sig och bevisa det. So bye bye till dom seats for alla oss icke japaner.

Idag so ringde jag Thau Li och  Julyssa, dom e i Japan nu, so imon ska jag traffa doooom, oooo cant waiiit, mina svenska vanner aaahhh so kuuuul, kul att se en konsert med dom svenska vanner o inte bara japaner.


Po tal om det, bredvid mig denna gongen satt en cassiopeia, hon typ WOWOWOW SVERIGE!! Sen nar hon fick veta att jag gillar JJ so gav hon mig en JJ hejar-tyg-grej dar det stor po koreanska: Jaejoong Saranghae. Hur snallt e inte det, och en japan brevid mig po andra sidan gav mig en official photo po Jaejoong, kan man begara mer aaahhh!!!


Nee men imon har jag bestemt att jag ska koa for offical photos, det tar ca. en timme att komma fram med det e sooo vart det. Ett kort kostar 18 kr, so jag kan inte kopa so monga, my moneyyy, men det for bli det flesta po JJ, norra po Yunho sen non gruppbild.


Neee nu ska jag sova, moste ladda for sista dagen imon....ohh so sorligt med en sista gong....me dont wanna stop. Asso so har kan man leva for alltid, TVXQ doser varje dag.


Bye bye!!


Kommentarer
Postat av: Anica

Oh, kan du köpa en sån bild på Micky åt mig?

2009-06-20 @ 19:30:21
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: hammy

awe.. lyckost ^___^

2009-06-20 @ 21:35:54
Postat av: Kyuhyunnie

omg dom bara gav det till dig??XD HAHA gosh fan va skönt XD<3

2009-06-21 @ 01:08:59
Postat av: jaedze

Jaaa jag bara for saker for att jag e utlanning, dom tycker det e so coolt att jag e dar haha! Non credit for man val ta hehe!



Ana jag kan verkligen inte, for koper jag till dom moste jag kopa till dom andra som ville ha, jag har inte so mycket yen kvar...jag moste kopa typ 30 kort till mig sjelv, och dom kostar 480 kr...so I cant!! Det e typ mina sista pengar.

2009-06-21 @ 02:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0