Roliga dagar framöver

Idag ska jag vara med min vän Soffe, vi ska på stan och shoppa, sen ikväll ska vi se Transformers 2, lääängtar, tycker dom filmerna e sååå grymma.

Imorgon ska jag till mina kära vänner i Värnamo yaaay! Har längtat sååå mycket, har saknat dom så mycket. I hope you will love your presents. Det kommer bli en underbar helg!!

Jag tog kort på mina Secret Code goods från TVXQ konserten, jag gav dom en specialhörna i mitt rum som ett minne...det blev så snyggt. Här e bild:




Och  igår fick jag hem min nya mobil....den e sååååå söööööt och underbar, rosa och lysande och jaaa allt! jag måste dock lära mig alla funktioner, den har för många hehe.
Man kan skriva vad man vill för text, så lyser texten på telefonen när man gör nåt. Jag skrev TVXQ:

     Så har jag även pimpat den lite med mobilsmycken från Japan hihihi!!

Kommentarer
Postat av: Emerie

kan man köpa sån mobil i sverie? :o isåfall vaart?

2009-07-04 @ 15:11:31
URL: http://emerie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0