Ny mobil

Jag va so upslukad av alla konserter att jag glomde skriva om mitt nya kop!

For norra dar sen nar jag fick veta att jag inte skulle till Tokyo so hade jag massa pengar over, so jag tenkte istallet for att slosa dom po fler klader so kopte jag mobilen jag velat ha norra monader nu!


LG ICE CREAM PINK



Jag tenkte venta tills jag kom till Sverige men asch kopte den fron Japan istallet haha! Kunde inte vanta, so nar jag kommer hem vantar en splitterny mobil po mig.

Det kostade 1800 kr, 1 ars garanti ingor. Inte alls farligt dyrt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh den mobilen är så fiin! Får du den innan helgen? :D Isåfall kan du ju visa den för Line, hon vill också ha den! :D ♥ Så kan hon se hur den ser ut!



Och ja vi kan säga preliminärt den 26-28! YAY!! :D Jag har SMSat Kicki, men hon har inte svarat ännu, men hoppas dom kan! ♥ Ja jag misstänkte att det var samtidigt som Ana ska iväg till Dir en Grey, hoppas hon kan hälsa på nån annan helg snart istället! :D ♥

2009-06-22 @ 16:23:28
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Line

GE MEJ! X) fast jag vill ha den vita :P

2009-06-22 @ 17:26:10
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0