Ny drama

Jag lovade mig själv att inte börja se denna förrän efter Japan, men såg previewn så dum som jag e, och va tvungen att se avsnitt ett. Den kom ut igår...så det e ny drama. Men jaaa nu såg jag avsnitt 1 o e helt fast!! Guuuud så bra den ser ut att varaaaa......nu har jag nåt att se fram emot när jag kommer hem.

Easy Fortune, Happy Live



Kort handling: Han kommer från rik familj, men han e dum, arrogant, i princip en rik idiot. Så hans farfar sa att om han ska få ärva rikedomen så måste han gifta sig med hon tjejen på bilden för att få ärva pengarna. Varför det just e hon e för att hon e dotterdotter till kvinnan han va kär i, i sina unga dar. Och dom e fattiga men ärliga, snälla människor. Så farfarn säger att om han vill ha pengarna måste han gifta dig med henne. Men han vägrar, och i smyg hyr han en mördare som ska döda henne....SPÄNNANDEEEEE!!!!!!

Avsnitt 1 var meeeeeeeegaaaaaaabraaaaaaaa.........

Kommentarer
Postat av: Ani

WOW!

Taiwan? :O

2009-06-11 @ 22:40:15
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Mmmmm fron Taiwan klaaart!!!

2009-06-15 @ 09:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0