Imorgon galler det!!!

JAG AR NERVOOOOOS!! Imorgon ar forsta konserten, jag kommer inte kunna sova ikvall, jag kunde det knappt idag heller. Whaaaaa det kanns fortfarande inte realistiskt,,,,,jag har liksom inte fattat det an, att en av mina storsta drommar kommer go i uppfyllelse, its still unreal somehow. Jag kommer nog inte fatta det forran jag kommer fram till arenan jag lovar.

So idag ar sista dagen do jag har trokigt typ haha....neee men, jag sitter typ bara hemma hos henne o gor inget...men ska nog bege mig ut till affaren igen strax, ska kopa lite gottigott saker, e plotsligt sugen po glass. Det far vara mitt lilla mini aventyr igen hahaha....

Gaaah det e so varmt har att man inte vill gora not annat an att sitta under AC o slappa....och somnig blir man ockso av det gaaah. Men imon DA, DAAAAAA ska jag gora det jag kom hit for att gora..... TVXQ!!!  Wait for me. Kan inte fatta att dom ar i samma stad som jag, helt bisarrt.

Kommentarer
Postat av: Linda

SNART ÄR DET DAGS! ♥ Oaaah, vad nervös du måste vara nu! Jag vet precis hur det är, man fattar absolut ingenting! Det är en helt bisarr känsla som du sa, att veta att favoritbandet är i samma stad!

2009-06-17 @ 13:56:58
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Mari

OMGGG det är verkligen imorgon!! Shit du måste vara SÅ nervös!!

2009-06-17 @ 15:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0