Imon e jag hemma^^

Jaaa so idag va min sista dag i Japan! Imon ska jag ta toget till Nagoya flygplats, tar 40 min dit blaaaaa orkaaaa!!!

So idag tog jag lite kort med familjen, imon blir det att saga hejdo, guuud so sorligt! Liksom saga hejdo till dessa underbara manniskor, till underbara Japan och till TVXQ som e i JAPAN!! Imon i Sverige e jag ater igen mooooooonga mil ifron dom.

SKa bli bode sorligt o skont att komma hem, har saknat mitt rum, min familj o mina vanner aven om det bara e 10 dar.
Men jag ser inte fram emot flygresan usch fyyy...sen tog hem 2 timmar, asso pallaaaaa....ska se om jag kan kopa norra tidningar i Japan eller Finland sen so jag kan glo po not. Kommer ju ha sooo trokigt. HATAR FLYGA ENSAM!!

Men anyhow, e hemma imon tisdag runt 9 po kvallen i Vaxjo. Blir val mest packa upp, va med familjen o sova i min egen saaang, aaahhh so skont.

Nee detta blir mitt sista inlegg i Japan! Vi ses i Sverige allihopa.....home sweet home som man sager.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha en trevlig resa hem! ♥

2009-06-22 @ 18:14:51
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0