090630

Rolig rubrik, eller inte! Hatar när jag inte vet vad jag ska ha för rubrik.

Igår så va jag med mina underbara vänner Kiki, Mandy, Amelie o Rosa. Vi satt mest o snackade om band, Japan osv.  Sen så kollade vi lite på MKMF Festivalen DVDn. Vi hade det allmänt trevligt, Kiki o Rosa stannade mest, till 10 på kvällen typ. Sen bestämde vi att denna helgen ska vi va hos Rosa och ha lite kul, och kanske även en sleep-over.

Idag skulle jag egentligen varit med Ana men på grund av det CP vädret så kunde vi inte. Men imon ska jag förmodlignen till henne. Ska bli trevligt, det va längesen man såg henne.

Imon ska jag JOBBA! VILL INTE! Helt seriöst, man vill inte, inte när man har så skönt nu med vädret. Funderar på en till resa till Bosnien sen i augusti. Har lovat mormor och morfar och alla släktingar där borta. Får se om jobb o pengar tillåter det. Men jag vill såååå jättegärna. Slippa Sverige lite till och njuta o ha kul där borta. Men men vi får seee.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0