Massa resor... ^-^

Det känns som jag använder alla mina pengar för resor...men det e det värt! Jag har precis varit på SJ och köpt 2 resor till mig...

Imorgon ska jag till Värnamo med mina två vänner Kiki och Mandy! Vi ska till våra vänner i Värnamo! Ooohh det va så längesen, I missed you, ska bli sååå kuuul~~~~ Ska vara där 3 dagar...vilken underbar helg!! LÄngtar till imoooon! Direkt efter jobbet ska jag typ springa till tåget ^^

Och jag bokade också tågbiljett till nästa helg med, vilket blir till Malmö! Ska till min andra kompis Josefine i Malmö! Ska vara där 3 dagar också! Men fy fan 400 kr för tur och retur till Malmö, jag hade inte planerat att det va så dyrt så jag har 150 kr att leva på till nästa lön...och detta ska gå till mat i Värnamo!! I suck at planning.....

Anyhow, jag och Josefine ska till Köpenham på lördagen när jag e där..detta längtar jag till som bara den! Jag har aldrig varit där, ska bli sååå kul, en underbar upplevelse. Vi ska äta på en ramen restaurang och shoppa på nordens största shopping center typ, sen lite sightseeing! Gaaah hela min lön kommer försvinna denna helg...men aja får överleva på nåt sätt...planerar att köpa massa!! Ska bland annat in på SFBOK handeln i Malmö och köpa mig massa manga...Boys Over Flowers och Goong! Sen massa Pocky och sen kläder.....MONEY!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ylva Östergren

Tycker om det du skrev! Trevligt att se en del bra grejer och inte endast det vanliga grejerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

2010-12-01 @ 10:40:36
URL: http://jade.se/paketresor/phuket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0