Koreansk middag *mums*

I fredags var jag hos min koreanska kompis Pareum! Jag var där med Jasmina. Hon flyttade till campus så hon firade med att bjuda oss på koreansk middag!! OOMMMGG vad gott det vaaar, jag minns inte hur längesen det va jag åt något så gott!

Här är lite bilder på maten vi lagade:

...



Och så här blev det när allt var klart på bordet:



Visst ser det såååå gott ut?? Muuuuuuuums!! ^__________^

Det här är jag och min vän Pareum:



Det var iaf en underbar dag! Vi slutade dagen med att kolla på DBSK och Big Bang lives och lite gamla X-man avsnitt...hon översatte lite åt oss hehee...och en tjej från ett program i Korea går på hennes skola!! Asså det händer massa läskigt med dessa koreaner!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0