TVXQ 3rd Fanmeeting

Jag kom hem igår från en 3 dagars fanmeeting med gruppen TVXQ!! Det va den roligaste meetingen av alla 3. Jag fick så många nya vänner som jag aldrig kommer glömma. Ni vet vilka ni är! Jag hoppas få ser er alla snart igen. Och vissa av er kommer ju till Växjö snart wwwieee!!!

Ja då ska jag berätta lite hur vi hade det! På fredag så träffades vi på stationen, sen gick vi till en thai restaurang ihop. Det va sååååå god mat. Åt tills jag nästan mådde illa, så gott var det.

        

Sen så gick vi hem till Josefine där meetingen var. Vi började göra lära känna lekar för att obviously lära känna alla. Sen så pratade vi en massa och såg jääättemycket DBSK!!! Vi såg konserter och intervjuer och talk shows osv. Det va såååå sjukt kul! Vi avslutade kvällen med att leka med TVXQ memory korten och vi spådde och blev lite snuskiga hehehe. Det måste man få va som fangirl♥

På lördag så vakade alla rätt sent, men vi åt trevlig frukost ihop. Sen gick vi ut till parken där vi lekte TVXQ lekar, allt från tipsrunda till stafetter. Man kunde vinna fina TVXQ priser som konserter och CD skivor. Har inga bilder på det, glömde kameran. Sen så kom vi hem och Josefine började laga mat åt oss. Vi åt sååå mycket god koreansk mat....har typ inte ätit så gott på länge.
 

Sen lite bilder på några av våra lekar utanför Josefines hus. Det va sååå sjukt kul...

  

Sedan så gick vi in igen och började glo på massa TVXQ igen...det blev vääldigt känslosamt mot slutet av kvällen, alla samlades och vi såg tex på Love in the Ice och Kiss Shita Mama och Proud. Några grät, några blev rörda, andra kunde inte andas. Den kvällen va typ magisk, alla kunde känna THE POWER OF TVXQ!!

Några fler bilder från vår lördag....

     

Det va en hellyckad kväll iaf!! På lördag kväll va vi också uppe till 6 på morgonen! Vi pratade djupa saker om vår fandom, och alla förstod varann, och det va så kul att prata ut med människor som känner samma saker. Vi pratade och pratade, det tog aldrig slut. En dag jag verkligen kommer minnas så länge jag lever.

Alla ni som inte varit med på en sån borde flrsöka va med! Det e helt underbart, man får minne för livet och helt nya vänner....som har exakt samma hobbys som du....oförglömligt asså.

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh vad underbart och roligt ni verkar ha haft! ♥ :D Sådana här saker gör verkligen att man får minnen för livet och vänner för livet! Hoppas jag kan komma på nästa! DBSK love! ♥

2009-08-03 @ 20:55:00
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Line

Åhh vilken mysig helg ni hade! Men fyyy för "Hela havet stormar"! XDDD puss på alla fina människor! ~♥

2009-08-03 @ 20:55:40
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Jennah

meen jag vill mee komma ._. TT jag missar allt >_<

2009-08-04 @ 17:14:46
Postat av: Emerie

Önskar jag kunde komma, men vad bra att ni hade kul iaf~ ♥

2009-08-08 @ 15:16:10
URL: http://emerie.blogg.se/
Postat av: Yongii

Hahaha den var den roligaste helg jag nånsin haft _



Hela havet's stormar HAHAHAH xD

2009-08-08 @ 23:41:00
URL: http://ellabeauty.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0