Bra och dåliga nyheter!

Ja alla har väl hört om den nya svininfluensan! Jag har varit så rädd för den senaste dagarna att jag inte kunde sova igår, speciellt när jag hörde att den kom så långt som till Europa! Sånt här är riktigt läskigt. Tänk om det kommer hit snart, its only a matter of time seriöst. I have a bad feeling about this. Sen kommer dom säkert inte låta folk från Europa resa till Asien, vilket betyder att jag inte kommer kunna se TVXQ och mina pengar blir borta...asså usch! Jag visste att nån dåligt skulle hända just nu! Plus man kan dö av detta...neeee nu e jag skraj för allt detta. Ska försöka tänka positivt.....är ni också rädda?

Lite gladare nyheter, pratade med min japanska vän Saori, vi har planerat lite våra dagar i Japan, oohhh ska posta upp det sen när vi e helt klara. Men så kuuuul!! Hon e såå snäll mot mig. Hon hittade mig också en billig bussresa från Nagoya till Osaka för endast 450 kr tur och retur, och det e typ 5 timmar dit med.....sjukt länge fast billigt. Vill egentligen åka tåg, men jag hittar ju inte dit och skulle aldrig lyckas ta rätt tåg haha, mitt lokalsinne i Sverige e dåligt, tänk då Japan! Neee det får bli min värsta fiende BUSSEN!! Vi får väl bli bästa vänner igen!

Sen så har jag också shoppat på ebay igeeeeen, dumma ebay, men e i behov av en väska, och alla vet att jag gillar cute and pink så jag köpte denna:




PS:
Asså jag bokstavligt nästan svimmade när jag såg denna bild....hur het/snygg/vacker får man va???
JAEJOONG DU DÖDAR MIG, sdfghgfdsdfghjgfdsdfghjhgfghjk


Kommentarer
Postat av: Jennah

SHIIIT !!!!!! tänk om du inte kan åka !! :SSS okej jag blev också rädd nu.. jag vet inte vad svininfluensan är för något men iaf ...



har du köpt Mirotic fotoboken än ? :))

2009-04-28 @ 21:23:55
URL: http://jennahx.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Nee ska inte ha den boken, den e lite för dyr för att va en fotobok! Plus ska ha massa goods från Secret Code så måste sparaaaa

2009-04-28 @ 22:19:36
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Vivi

Jaejoong så vacker, det ser ut som om han har vingar

2009-04-30 @ 19:09:50
Postat av: Emerie

så vacker bild på jae att det inte är sant ♥

2009-05-02 @ 12:55:24
URL: http://emerie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0