Oväntad dag

Idag sakulle jag bara grillat och sedan gått till Mandy för tjejkväll, men jag fick ett oväntat sms av min gamla gymnasiekompis, hon frågade om vi skulle fika. Jag bara: tjaaa det kan vi väl, så hon hämtade mig med sin bil och vi drog ner på stan. Vi fikade ute i solen, det va sååå mysigt. Sedan tog vi en runda på stan, Åhlens va öppen så vi gick in dit random. Och jaaa jag planerade inte att handla nåt, men hittade en JÄTTEbillig grej nämligen filmerna ARN!



Jag har alltid velat se dom filmerna, faktiakt dom första svenska jag velat se! Men jag hade aldrig chansen, och jag vågar inte ladda ner nu! Så plötligt såg jag i Åhlens detta paket, båda två fimerna i ett jättefint paket för endast 100 kr!!! Snacka om fynd. Nu har jag nåt att göra lördag kväll, ska se båda i rad med mamma och pappa som också ville se dom.

Anyway, efter stan åkte vi till henne, har aldrig sett hennes hus, jag e verkligen avundsjuk, hon har så bra start i livet, en sambo, jobb och bor i stort hus i Växjö! Inte många 22 åringar jag känner som har det så bra. Så vi gick ut och solade hoss henne till kl 14.30. Sen va jag tvungen att åka hem för vi skulle grilla. Så jag kom hem och vi grillade, så goootttt!!! Och nu e kl 16.10 och jag har buss 16.20 FAIL! Så jag måste springa nu, ska till Mandy dongsaeng för en DBSK/ tjejkväll! Hon har en projektor väntandes där, och ska bli kul att träffa Simona också, det va ett bra tag sen! Vi ses snart tjejer!!

Kommentarer
Postat av: Line

Mmmmm, grilla... :P Det är så mysigt att grilla, verkligen sommar! :D

2009-05-01 @ 18:22:35
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0