Och så blir det Tokyo

Jag ville vänta med att säga detta innan jag visste att det va 100 % säkert. Men nu är allt bekräftat.

Jag och min vän Rie bestämde oss för att ta en 2 dagars resa till Tokyo. Asså shit mina dagar e helt fullbokade!! Så här ser min Japan schema ut:

Lördag: Blir hämtad, spendera dagen med min vän Saori och vila hemma hos henne...äta god japansk mat.

Söndag: Ut och shoppa i Nagoya och ta purikuraaa...älskar purikuraaaa. Äta hitsumabushi, har alltid velat smaka det sen jag såg TVXQ äta det hahahaha.

Måndag-Onsdag: TOKYO!!!!! Åka dit med Rie med nattbuss som va sjukt billigt, 300 kr för en resa asdfghgfdsdfghdsfg! Vi ska till Shibuya 109 (populäraste shoppingcentret i Japan för unga). Guuud så jag ska shoppa där, planerar att spendera minst 5000 kr bara i Tokyo.

Torsdag: Vila på dagen men vid kl 6 e det TVXQ KONSERT med Saoriiiii~~~~~~ Asså jag klommer dööööööö sdfghgfdsdfghjhgfdfghj min stora dröm sen 3 år.

Fredag: Umgås med min Frankrike kompis som också råkar vara i Nagoya för att se konserten hahaha! Vi ska hänga ut hela fredagen....äta i Nagoya...sjunga karaoke osv.

Lördag: KONSERT NUMMER 2 med TVXQ!! Ska se med franska kompisen och en till japansk kompis.

Söndag: Här e det ingen vila det, KONSERT NUMMER 3 med TVXQ! Jag kommer inte kunna sova, kommer va helt död och utmattad och gråta för att jag har sett TVXQ och Jaejoong. PS: Ska se denna konserten med Julyssa och Thau-Li (hitomito), vi ska ses på dagen och va hela söndagen, se konserten ihop och äta, och allmänt dö och spazza!! Vi måste med ta purikura  ihooop!!!

Måndag: Vila ut ORDENTLIG heeela dagen....har inget planerat så måste vila..inte göra nåt....blogga på datan osv.

TIsdag: Dags att åka hem på morgonen, jag lär inte vilja åka hem...kommer gråta seriöst, för då e det dags för Sverige och verkligheten blääää.....

Snacka om använding av resan mihahahaha!! Ohhh längtar och by the way 15 dar kvaaaar nu!!! Men vem räknar O___O

Kommentarer
Postat av: Emerie

Om du bara aaaaaanade hur avsundsjuk jag är! Min största dröm är att få åka till Japan och se DBSK! ;_; </3 önskar så mycket att jag kunde.. men ni får a det såå kul. <3

2009-05-30 @ 21:44:07
URL: http://emerie.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Naaaaw, men det e lite dyrt kan jag säga!!! Räkna med minst 20.000 kr...om inte mer!!

2009-05-30 @ 23:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0