Lite funderingar...

Som många vt har jag inte kunnat va mig själv och koncentrera mig på grund av hela denne Japan resan och influensan. Men jag har fått lite nya vänner som också ska se TVXQ i Nagoya, en från Paris och en från Dubai. Och alla har vi redan bokat flyg och konsertbiljetter, så vi alla snackade ihop oss på msn att om konserterna ställs in ska vi alla 3 hänga i Japan och gråta av oss tillsammans och festa bort sorgen, och umgås och ha kul i Japan istället för att se det dom bortslösad resa. För alla vi 3 åker endast för TVXQ skull....så jaaaa något positivt blir det väl av det hela. Men att va i samma land samtidigt som TVXQ och inte få se dom kommer va en av den största plågan jag gått igenom i livet. Så håll tummarna för mig allihop!!

OK så till min helg....

Imon ska jag på FEST!! Hela seminarievägen har fest, A, B, C och D byggnaden. Jag blev bjuden av Songlee, ooohh så kul det ska bliiiiiiiiiii, längtar redaaaaan!! Skriver sen om hur det vaaaa...

Sen på fredag-söndag kommer mina kusiner från Stockholm området, dom har en flicka på 14 år. Jag får väl hänga med henne, kommer nog bli rätt kul. Hon får stå ut med min TVXQ babblande hahaha...neee men vi kommer nog ha kul. Ska ta ut henne på lite fika. Så jag kommer ha en underbar helg, ska försöka att inte tänka på nåt annat dumt nu. Jag vill inte leva av ångest fram till den 12 juni usch!!

Ha en bra helg allihopaaa♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Mari

Hoppas allt ordnar sig med konserterna! kram



JAG VILL MED GÅ PÅ FEST. Fuuusk D: Du får berätta om du såg nån... viss person nyahaha ;)

2009-05-21 @ 15:23:10
Postat av: Jaedze

Jaa jag hoppas med det T_T men det ser mörkt ut usch fyyyy, bort med sånna tankar.



Men du ska ju festa imooooon^^ klart jag säger till om jag ser Måns^^

2009-05-21 @ 16:48:54
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag hoppas verkligen att det löser sig med konsertena! T_T Vad bra att du har hittat personer som är i samma situation som du! Det gör nog det hela lite enklare ♥ Men HOPPAS att konserterna blir av!!



Ha det så skoj på festen ikväll! Nu har du ju redan gått dit men hälsa Songlee och alla när du träffar dom hihi! Och berätta sen om du såg Narnia, hehee! ♥

2009-05-21 @ 21:33:42
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Line

USCH D: Hoppas allt löser sig!! <3333

2009-05-22 @ 01:40:02
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0