Gårdagens fest♥

Gaaaaah det va såååå kul! Asså jag tycker förfester e dom roliga, inte själva festen haha! Iaf, jag drog till seminarie vägen för jag blev bjuden av Songlee. Först blev det god koreansk mat muuuums! Sen så kom fransmannen och tog med sin laptop med bra muuusik! Det va väldigt blandat, allt från pop, till 80:s och lite koreansk. VI pratade mest och diggade till musiken. Turkiska killen va där med, asså killen e heeeelt skön, seriöst verkligen min typ av kille, fast lite för kort för mig. Men skiiiiiiiiiiiiitsnäll asså, jag och han snackade i typ 1 timme. Ska ta hans msn sen när jag drar dit nästa vecka. Han hade träffat min pappa, och han tyckte min pappa va skitsnäll, så sött sagt. (Min pappa jobbar med att hålla ordning på seminarievägen.)

Anyway, sen vid 8 tiden kom lite fler människor, nårra från Finland, lite italienare, mer fransmän osv. Sen började det bli dans, asså jag va den enda som inte drack där men jag va galnast, dom typ: shit hur kan du va sån utan alkohol, jag bara: för man kan ha kul utan, man måste bara veta hur och inte va för blyg. Så alla killar tyckte jag va häftig för att jag inte drack nåt.....och alla ville dansa med mig. Så sa jag till fransmannen att jag kunde dansa sexigt om jag bara ville, fast att jag e för blyg för det i publik. Han bara: snäääällaaaa visa miiiig. Så tro det eller ej, jag vet inte vad som tog åt mig, jag började skaka loss och han typ WOWOWOWOWOW, och han joinade mig, så till slut va det bara jag och han som dansade....asså vi gjorde värsta dirty dancing.....som på tal om inget han satte igång sen. Han hade dirty dancing låten...jag bara SHIT let us try. Så vi tog varandras händer och dansade till den.....han va skitkul. Och vi va båda nykra...asså man kan om man vill utan att dricka....alla tittade blygt på oss, ingen vågade. Han va en sån där äkta fransman, han gjorde sån där avslut på dansen, ni vet när tjejen böjer sig ner och killen tar ner henne och ser henne i ögonen. Faaaaan vad kul och romantisk det va. Har aldrig fått prova det med en kille innan. Sen när vi dansade klart gick han ner på knöä och tog min hand och kysste den. Jätteromatisk va han. Men sen dansade vi allihop när fler och fler blev fulla. Sen kom Cho och Pureum.....det va skitkul.

Men han började flörta med mig sen när han blev full. Han kunde inte sluga klänga på mig...blev lite jobbigt ibland faktiskt men aja....kul va det.
Sen när dom skulle på själva festen (jag kunde inte komma in, hade inte studentleg) så stannade han kvar när jag skulle ta min cykel. Han typ viskade: can I get a hug, jag bara, klaart, så kramade jag honom. Sen bara: was that all, what about a kiss, jag bara: hehehe tyvärr jag kysser inte killar jag knappt känner, specillet inte sånna som inte e mina pojkvänner. Han bara: naaaw I see, but I understand, I will always remeber today, it was one of my best things in Sweden when we danced. Jag bara: naaaw thank U. Jag blev värsta rörd, första gången en kille sa så till mig. Han ska åka hem till Frankrike om 3 veckor, eller dom flesta studenterna på seminare ska det om 3 veckor. Så jag ska dit ofta nu för att få va mer med dom. Ska ta vissas msn med.

Men iaf det va min roliga kväll, asså vi hade såååååååå kul. Vi höll på till elva med....dom ville inte gå till festen för seriöst vi hade roligare på förfesten. Jag tycker att man vanligtvis har det....det e mindre folk och man får bättre kontakter och vänenr och vågar mer, vilket jag e ett levande bevis på hahha! Asså ni skulle sett min dans....

Nee nu kommer mina kusiner från STHLM! Ska ta emot dom nu....hejs och svejs!!!

Kommentarer
Postat av: Marielle

OOOHH låter som du hade det riktigt trevligt, Dze! ;D Vad rooooliga de festerna låter! Säg till nästa gång de ska ha nån, jag vill med följa meeeeed!

2009-05-22 @ 15:39:59
Postat av: Jaedze

Klarttttt! men nu åker dom om 3 veckor! Så det får bli sen när dom nya studenterna kommer....då ska jag lära känna dom med så ska vi festa med dom hihihihi!!! Kanske kommer nårra hetingar! Hörde att en ny koreansk kille skulle komma nästa termin^^

2009-05-22 @ 16:23:05
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Line

Så skooooooooooooooj!!! Och eller hur, förfesterna är oftast mycket roligare!! XD

2009-05-23 @ 11:37:15
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Jaaa dom e ju deeeet!!! Därför e jag mest med på dom sen orkar jag inte va med på själva festen så jag går hem^^

2009-05-23 @ 13:36:02
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Ani

Dzenana = dissarN^

Haha, låter ju askul! ♥

2009-05-23 @ 13:36:12
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Hahahaha klart jag dissar....tänker inte kyssa honom inte.... ^^

2009-05-23 @ 13:38:13
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0