Varsel

Kom nyss hem från jobbet, aahh så skönt med heeeelg...imon ska jag hämta Josse från tågstationen, läääängtar, vi kommer ha så kuuuul...handla massa mat till minifesten!

Idag så sa VD på jobbet att det e för dåliga tider och vi säljer för få balkonger att han ska varsla 25 pers till, asså det e inte klokt, hela företaget har 100...så det blir assssmånga. Jag ee ju inte anställd så jag räkna inte bland dom, men jag har bara till 26 mars ..sen e det bye bye!!! Och idag fick typ 4 veta att dom skulle varslas! Asså detta e hemsk, folk blir så ledsna, alla jobbar med ledsna ansikten...som tur e får mamma va kvar för att hon e en av dom första på företagen så henne "får" dom typ inte sparka förrän dom sparkat ut dom 80 andra personerna haha! Så det e rätt skönt, älskar principen, sist in först ut! Det e verkligen rättvist. Anyhow så får ja njuta av mina 2 veckor jag har kvar!

När mars lönen kommer så ska det bokas flygbiljetter för värde över 15.000 kr, ska boka Japan resan och Bosnien resan på samma gång, där går heeela lönen hahahaha....jag får 15.000 nästa månad och allt tar slut på en och samma dag, snacka om depression T___T men när man vet vad det går till så blir man gladare!!! Så för mig blir det en bra vår / sommar med massa resor!! Slipper Sverige och dess depression tider.....orkar inte va här längreee...kan inte juni kommer fortareeeee!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0