Min fredagkväll

Fredagkvällen blev heeelt underbaaaar! Jag gick till mina två koreanska vänner, och vi skuklle bara fika men det blev mer kuuuul, jag fick prata på tel med en av mina koreanska vänners pojkvän i Korea hahaha! Han ringde henne och ville prata med mig för jag va i rummet haha! Det va såååå kul, han va asgrym på eng, han bara: I heard you will come to Korea! I will take you around, please come...you can stay with us....skitsnäll va ha hehehe!! Otroligt nog vågade jag ta luren och prata med han helt random i 5 min *____*

Sen så skulle vi fika men där va två andra utbytesstudenter, en turkiskt och en italiensk....assssnälla va dom! Asså helt underbara killar, vi pratade värsta djupa saker!!! Om religioner och länder och personligheter, jättesnälla asså. Vi pratade om hur jag tyckte att Italien va mer romatiskt för mig än Frankrike, han bara: KLART DET E!!! MIT LAND E BÄST HAHAH!! Så skön va han. Han bodde i ROM! Thats lyllo bastard! Sen så skulle jag hem och dom bad att få följa mig hem för att det va en fredagkväll.....så följde dom mig mer än halvvägs, asså grymt snälla!!! OCh den festen imon, dom kommer också va där, och alla vi ska gå ihop!! Kommer bli A BLAST!! Har redan valt ut kläder och allt hihihihi!! Can't waaait, fan att jag måste jobba, pallar inteeee....kommer bli trött fortare imon då!!

Men anyways, e superlycklig nu...kommer sova gott hehe, ska sova strax, bye everyone!!!

Kommentarer
Postat av: Ani

Wow Dze, dina dagar är verkligen fartfyllda nuförtiden! ♥

2009-03-07 @ 01:18:27
URL: http://mrsnewsman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0