Min förra vecka

Jaa jag glömde skriva vad som hände förra veckan hehe!

Fredag:
Jag gick hem till Songlee och Yeahwon, två koreanska tjejer....vi va i deras korridor, och vi skulle bara fika men det kom fler folk, en ryss kille och italienare,,,ohh dom va sååå roliga och snälla....så vi va med dom i nårra timmar...snackade och hade kul. Dom följde mig även hem sen, gud så snällt....

Lördag:
Då var det fest för utbytesstudenter och ja jag gick också! Jasmina och Arri gick också! Det va ganska kul, det va sååå mycket folk att det inte ens gick att ta ett steg knappt dansa, så njaaaa det va itne kul, men det som va kul var att vi stängde in oss i en koreansk killes rum, jag, Jasmina, Arri och typ 10 koreaner haha...asså vi hade vår egen fest som va roligare, vi lyssnade på koreansk musik och dansade och snackade om Korea, om band och musik osv. Jag tog typ allas nummer, så nu har jag ännu fler koreanska vänner mihihihihi!!! Två av tjejerna va TVXQ fans så vi hade extra kul, vi pratade om alla nya videos och lives, och vem som va ens favvo...sååå skoj! Jag ska så fangirla med dessa tjejer! En av tjejerna va även på deras Rising Sun konsert på första parkett, that devil! Ska se om jag kan se henne på DVDn haha!

Söndag:
Jag skulle träffa Cho på stan och fika...men en amerikansk student följde med oss och vi diskuterade allas kulturer..det va så intressant. Hon va jättesnäll! Sen va jag och Cho lite själva...vi hade kul som vanligt med vår tjejsnack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0