Jag ♥ idag

Asså idag är en sån dag som bara är perfekt!! Jag e bara overall lycklig! Plus bara goda nyheter har strömmat in idag! Ska berätta om allt.

Först och främst som många vet har pappa varit arbetslös och det har fört in oro i familjen. Men det jobbet han sökte och inte fick, killen som fick det fick hjärtinfrakt så pappa ska ersätta han för några månader, visst det e bara några månader, men ändåååååååååå....det e skitbra och lättnad! han kan alltid få förlängt sen, you never know!! Den andra killen kommer tillbaka i augusti så pappa fick jobbet till augusti, vi e alla så glada! Han är fastighetsskötare om alla undrar hihi^^ Sen ännu en nyhet, min bror ska kanske få sommarjobb hos pappa med...oh så kuuul! Sen klarade min bror teoriprovet, han ska köra upp om 3 veckor! Gud så kuuul, hoppas han klarar det, för han måste ha körkort om han ska jobba med pappa sen!

Nyhet nummer 3, min chef idag ville visst inte bli av med mig, han ville ha kvar mig typ nästa vecka med haha! Iaf nästan hela nästa vecka..bättre än inget också ^-^

Nyhet nummer 4, ni vet att jag har varit skräckslagen av att säga till pappa att jag skulle till Japan, men jag tänkte eftersom han va så glad för jobbet så säger jag till han idag att jag ska åka, och detta va hans svar: OH SKA DU? Nämen vad kul, när ska du åka? Men du ska till Bosnien med va? Jaa åk du om du har råd...vad roligt! HAHAHAHA det e så inte min-pappa-vanliga-svar! Hade jag sagt det en annan dag hade det varit: VAAAAA ska du slösa pengar på Japan med? Du e inte klok, tänk efter!!! Hahaha men I guess att idag är en sån perfekt dag! Fasen pappa va mer på det än mamma hahahahaha!!! Men nu e allt bestämt...biljetterna BOKAS HELT KLART på onsdag när lönen kommer.....

Min underbara daaaaag~~~~ Fast imon e en annan dag, allt kan gå fel haha, men det hoppas jag inte, jag vill att det ska fortsätta så här så länge det gåååår!!

Kommentarer
Postat av: Ani

Stackars killen som fick hjärtinfarkt. Men vad bra att din pappa fått jobb i alla fall!

2009-03-23 @ 21:37:35
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0