Fika time

Idag vid 14.00 så träffade jag min bästa koreanska vän Cho och hennes vän Minkyung från England. Det va supermegakul, vi pratade och skrattade som bara den! Minkyung va super duper snäll!!! Hon älskar Big Bang och G-Dragon! Och hon verkligen älskar han, det va så sött! Vi pratade om våra loves...Cho bara jaaaaaaaaaaa slutaaaa hahaha! Det va så kul!

Detta köpte vi:


Jag och Minkyung:


Till sista, jag och CHOOOO!!


Det va en rolig lördag förmiddag! Ikväll ska jag bara slappa, måste verkligen vila ut mig, ska kanske träffa Jasmina med sen!!! Vi får se hur det blir...vi kanske e hos mig också och slappar!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh vad snälla och söta dom ser ut!! :D Oh så gott fika, mums! ♥

2009-03-22 @ 01:37:14
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Ani

Ooh, just det du berättade ju om Cho! Hon verkar verkligen både trevlig och söt, vad bra att du hittade på något kul denna lördagen så att det inte bara blir tråkiga lördagar för dig Dze :)

2009-03-22 @ 02:34:35
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är ganska kul att du alltid ska påpeka att dina vänner är koreanska? varför skriver du då inte på de andra "min svenska kompis" osv? -__- lite fjantigt

2009-03-25 @ 00:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0