Dagens...

Jag fick mail av hon som tipsade mig om jobbet i butiken! Asså vad skulle man ta sig till utan kontakter! Hon va min förra ekonomi-arbetsledare och bytte jobb. Men hon hade kontakter från den där butiken som behövde någon. Och pga henne så mailade mig tjejen från butiken och bad mig skicka henne ett CV! Jag dööör nu, kanske finns en chans ändå. Visst det e många som söker men jag har KONTAKTER!! Men jag ska inte hoppas för mycket som sagt, sen e det en liten grej med som e dåligt. Provanställningen är från april till juni. Och i juni ska ju jag till Japan....och jag vet inte om dom låter mig åka isåfall om jag får jobbet, ska ringa henne imon och prata lite mer med henne om vad det e exakt för jobb och om jag tilltåts åka till Japan! För tro det eller ej, jag älskar TVXQ så mycket att säger hon nej, så tackar jag NEJ och åker til Japan och ser dom!! I so don't wanna give up this chance for anything!! SÅ JAG HOPPAS det inte e så strängt och att jag får åka.....

Kommentarer
Postat av: Ani

Vilken butik är jobbet i? :)

2009-03-19 @ 23:06:46
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0