Campus

Jag kom nyss hem från att ha varit i Campus hos Sehee, hon bjöd mig på koreansk middag, och Hyowon joinade oss, en koreansk kille! Han hörde att jag skulle bjuda massa koreanska tjejer på middag och han ville joina naaaw! Jag sa att han kanske skulle få det, måste prata med alla vänner först om det e ok med killar!

Vi pratade iaf en massa, dom hjälpte mig att välja en bra flygbiljett, så jag får se vilket flygbolag jag väljer...Air France verkar alltid vara bäst oavsett hur man ser på saken ^^ Så det lär bli dom jag flyger med! fan måste boka snart, biljetten e upp på 9500 kr T___T Asså faaaaan...jääävligt dyrt!

Anyways, köpte den där Arena tidningen jag pratade om, och fan, har 300 kr att leva på 2 veckor, eehhmm jaaaa hur det ska gå vet jag inteeee....men så e det när man följer DBSK! Livet blir inte billigt......

Nee nu ska jag sova, har inte fått mycket sömn dom senaste dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0