Ayu~~~~

Jag har fangirlat Ayumi hela morgonen idag, läste igenom alla hennes lyrics som jag älskar! Och lyssnade på alla mina favvolåtar, gud så nostalgiskt!! Men jag vet alltid varför hon e min favvo artist i Japan! Hon har helt enkelt allt! Och jag är faktiskt glad att hon vann TVXQ på oricon som etta...hon ska för evigt vara etta i Japan!

Och jag har alltid tyckt att Ayumi var den vackraste tjejen i hela Japan, och öven Asien måste jag säga, och det håller jag med än idag, satt och tittade på lite nya bilder med, och guuuuuuud så vacker hon eeee, en sann gudinna! Här är några av hennes nya photoshoots:

   Min favoritbild! Så somrig!!♥

             Älskar också denna!!

Kommentarer
Postat av: Ani

Hon är ju faktiskt väldigt vacker, men jag undrar hur mycket hon opererat sig. Fast egentligen borde det inte spela någon roll, för hon är ju ändå vacker & om hon plastikopererat sig så har hon isåfall lyckats att dölja det väldigt bra. ;)

2009-03-30 @ 14:55:58
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon är emot platsik operation, så nej hon har inte gjort det!! Haha alla tror det! jag har bilder på när hon va typ 13 år, hon såg exakt likadan ut, så jaaa a one beautiful human being!

2009-03-30 @ 17:41:44
Postat av: Mari

Hon är verkligen jättevacker!

2009-03-30 @ 20:43:10
Postat av: Ani

Svar till Dze: Trots att hon är emot plastikoperationer betyder det inte att hon inte gjort några, det handlar mycket om image. Även om hon gjort det kanske hon försöker hålla kvar en image och att inte få andra tjejer att göra det. Men vi kan inte säga om hon gjort det eller inte för vi VET inte, men jag TROR ändå att hon gjort det. Har också bilder på henne när hon var yngre och det finns verkligen skillnader, haha titta detta:

http://i292.photobucket.com/albums/mm26/priscillaallicsirp/ayumi/mute.jpg?t=1209783339

http://i292.photobucket.com/albums/mm26/priscillaallicsirp/ayumi/yumi-ah.jpg?t=1209783310

http://i292.photobucket.com/albums/mm26/priscillaallicsirp/ayumi/pattes.jpg?t=1209783179 (nej hon ser inte likadan ut idag)







Det är lite mer ingrepp än bara smink & ljuset och ingen annan kommer kunna övertyga mig om annat, haha.

2009-04-01 @ 23:26:20
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Neee men jag har föjt henne sen hon va 19 typ! Och inget någon säger eller visar får mig att tro att hon har opererat sig! För jag vet också om Ayu lite mer än andra and I choose to believe her!!!

2009-04-04 @ 13:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0