Japan dag 4

Idag blir det inga bilder, gjorde inget sooo spannande haha! Idag so askade det o regnade so jag akte aldrig in till stan. Istallet blev det en promenad runt omradet dar min van bor. Jag hittade sjalv ratt bra, hittade till stationen sjalv och till mataffaren haha! Ska dit imon och handla meeera godsaker hahaha...ganska pinsamt att go dit dock, guud so alla glor. Dom har sakert inte sett en utlanning. Men ska val vaga mig go in dit.

Anyways, jag ville prova en ny dricka fron dom dar vending machines, so jag kopte nagot som hette STRAWBERRY MILK!! Asso det va riktig mjolk med jordgubbsmak, asso huuuur gott var inte det, godare an vanlig mjolk helt seriost. Och burken va meeegasot, ska lagga upp en bild po den sen. Har samlat po mig alla burkar for att ta med hem hahaha. Dom e so rosa och sota.

Annu en haftig grej, idag sog jag Arashi po TV, och massa skadisar, och sen po kvallen sag jag och Saori I LOVE TVXQ! Det e det dar programmet som gor po MNET JAPAN! Sooooo haftigt att se TVXQ po TV! Vi ska aven sen Music Fair sen som e po lordag, laaaangtar!!!

So idag var en lugn slappdag, vet inte vad jag ska hitta po imon, imon e sista dagen Saori jobbar innan hennes mini semester, sen e hon bara med mig tills jag ska hem.

En till rolig grej, henne granne / kompis kom over idag en stund, hon e med BIGEAST, varfor e jag inte forvanad langre, Saori har omvant alla...hela Nagoya ar snart TVXQ fans. Men jag klagar inte hahahaha...iaf hon ville traffa mig mer, so hon ska joina mig och Saori po fredag o ata ute med oss, SKA BLI SO KUL!!!! SKa antligen smaka hitsumabushi da.

GAAAAH nu e det snart bara en dag kvar till konserten, det borjar kannas ju mer tiden narmar sig, tror inte jag kommer kunna sova dagen innan dock. Jag vet inte an vad jag ska ha po MIIIIG!!!! Har ju so manga nya klader nu...men tror jag vet hur jag ska ha haret iaf...och ska anvanda mitt nya smink hiiihihihihi. URESHII~~~~~

Idag so at vi middag heeela familjen det va soooo kul. Man fick verkligen uppleva den dar kanslan att tillhora en japansk familj. Hennes systrar hon tllbaka hem med sina skoluniformer po sig o sina bentos (lunchlador), sooo sott, kandes som en drama. Och hennes mamma fyllde po deras bentos. Sen efter maten tittade jag och hennes systrar i en modetidning o kommentera alla snygga klader som vi ville ha haha!!! Alla e sooo snalla! Men jag gillar hennes mamma mest, hon e sooo snall mot mig, som om jag vore hennes dotter, hon gor mig frukost varje morgon o legger det fint po bordet nar jag vaknar. Sen ringer hon Saori ibland och undrar om jag klarar mig osv!! Huuur snallt som helst. SKa verkligen ge henne en stor kram innan jag aker hem och tacka ordentligt for allt.

Nee nu kanns det som jag skrivit en roman, orka lasa allt hahaha....men nu ska jag se lite drama o chatta....

Kommentarer
Postat av: Line

Vad härligt du har det! ♥ Wahh, du såg Arashi på TV - GE MEJ! XDDD

2009-06-16 @ 22:14:34
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0