Japan dag 2

Longt inlagg igeeen!! NU e jag tillbaka hemma fron annu en dag i Japan! Vadret idag va typ 28 grader solsken utan fuktighet, so riiktigt underbart var det.

Vi vaknade o va ganska seega, vi ot lunch sen begav vi oss till SHOPPING!! Men forst traffade vi hennes vanner som ockso gillar TVXQ! Alla utom en av dom ska po torsdags konserten, ska bli so kuuul!!

   Alla e med i Bigeast!! LYLLOSAR!!! Hon langst ner po bilden ska till Tokyo DOME! FUUUSK!!

Sen efter vi hade traffat dom so gick vi till en stooooor shopping mall, 4 vaningar hade den. so vi hann inte ens go igenom alla hahaha. Men en affar dar hade skiiiitnsygga klader, hittade en assssfin troja men vogade inte kopa, man kunde inte prova o den va 350 kr. So vogade inte, for se sen om det blir pengar over.

Men sen gick vi till 100 yen affaren dar allt kostar 100 yen, asso vilkaaa grejer dom haaar. Man vill kopa upp allt typ. JAg kopte lite presenter till vanner. Och jag kopte mig mobilsmycken! DOm har soooo finaaa, ska ju kopa rosa mobil sen, so behover personlize it hahaha... 

Sen fanns purikura maskiner dar med so vi tog massa soklaaart, asso det e soooo kul!

 Saori som holler po att rita och pimpa dom klara purikura bilderna! Jag va redan klar hehe!!

Och detta va resultatet:

Sen gick vi till used CD shop, asso guuuud so billiga sakerrrr. Jag kopte mig 7 Ayu skivor for endast 220 kr!!!! ASSO HALLUUU!!!

  

Efter detta gick vi till en mataffar dar jag kopte massa godsaker o Popteen modetidning. Det blev bland annat POCKY, och Koala choklad och en speciell chips som ockso endast Nagoya har, med smak av grillad kycklig ahaha den du!!

    Det blev S Cawaii och min favvo Popteen! Det blev en till dig med Rosa som du ville haaa!!


Man fick denna sota smink veskan i S Cawaii tidningen:

Jag hittade denna tidningen i CD affaren, och den va gratis, so jag tog en var at Kiki och Mandy!  Det ar 2PM po framsidan yaaaay!!!!

Sen blev klockan 8 och vi skulle hem for att ata, vi va megahungriga...det blev RAMEN!! som hennes mamma gjorde! Asso i Japan e hemmaten typ som restaurang mat...ingen skrapmat har inte.....gaaaaah so gott. Hennes mamma svimmade nar jag sa vad ramen kostar i Europa po restauranger.

Oohh dagen gor fort i Japan, man har so kul! Nu ska jag se drama po TV aaahhhh....asso nu e det reklam med Tackey....sjuukt att se!!

PS: TVXQ nya singel Stand by U spelas po radio heeeela tiden i Japan!! Soooo sjukt att liksom hora det po radio!!

PS2: Nar jag skulle handla tidningar so va det 2 high school tjejer bakom oss som pratade om TVXQ hahahaha, va soo kul att hela, liksom hela grejen med idoler e sooo normalt i Japan, man hor det OVERALLT!! Kan det inte va so i Sverige!!!!

Hors mer imon.....


Kommentarer
Postat av: Linda

Oh vad mycket underbart det finns! Jag vill också gå i sådana shoppingmalls! xD ♥ Så coolt att se JE killarna på TV och höra TVXQ på radion! :D JAg önskar också att det var likadant i Sverige med idoler och sådant! Ha det så braaa! ♥

2009-06-14 @ 16:34:22
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Kicki

LÖGKFLÖDGKLÖDKGLÖFG 2PM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥ ÅH, VAD DU ÄR SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄLL!!! :kyah:

2009-06-14 @ 18:37:14
URL: http://sanssommeil.blogg.se/
Postat av: Kicki

100 yen store! JAG HADE KÖPT SÅ MYCKET SKIT DÄR ALLTSÅ. Gud så kuuul! XD ♥



Vad kuul att du hittade Ayu skivor! ♥ Har du nästan alla hennes nu? :D ♥ Jag hoppas deet!



HÖRA DBSK PÅ RADIO, GAAAAAAAAAAAAAAAH. Vilken upplevelse! Jag kommer ihåg att du hörde Love in the Ice sist du var där och dog! Måste kännas lika häftigt nu!! ♥♥

2009-06-14 @ 18:40:06
URL: http://sanssommeil.blogg.se/
Postat av: Ani

Vore sjukt underbart om alla pratade om TVXQ här med ♥

2009-06-14 @ 19:25:01
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Jennah

ååååh !!! Asså fusk !!!! <3 JAg vill oxå dit ~~Fiina bilder^^



2pm __<33333333333333333

2009-06-14 @ 20:16:14
Postat av: jaedze

Heheh jaaaa Kiki man hor DBSK varje daaaaag po radio, idag horde jag en annan log fron albumet med hahah! Asso soo monga high school students pratar endast om TVXQ nu...kanske fpor att dom kommer hit snart so alla e hypade! har inte hort non nemna johnnys an hahaha! and you are welcome for the magazine! och neee inte riktigt alla ayu skivor en, asso tjejen har myyyycket. men nestan allt iaf, den afferen hade inte alla. hennes nyaste album fanns inte i used en...so for kope den hemma sen.



asso det fanns so mycket i 100 yen shop att min hjarna went crazy so jag gick ut med endast lite hahahaha....

2009-06-15 @ 04:08:26
Postat av: Dina

ååh! Ayumi Hamasaki <3



väldigt billigt 220kr för 7 st o.o"

2009-06-17 @ 00:28:58
URL: http://jrockzombie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0