Boys Before Flowers avsnitt 5 review

Gaaah jag blev både glad och besviken! INGEN KYSS I EN AV MINA FAVVOSCENER!!!!!
(ska koreaner också hoppa över alla 7 kysscener, jag blir snart suuur)

Anyhow det började med detta:


Domyoji räddade henne från alla mobbarna, detta va faktiskt den bästa scenen i hela avsnittet! HAn kom och slog ihjäl typ alla som gjorde henne nåt, han gav igen allt dom gjorde, sen tog han upp henne och sa att han tror på henne! Och hon börjar gråta lite....så fiiiiiiiin scen!!!



Sen tog han henne hem till sig där han plåstrade om henne, och då ska egentligen en kyss komma men neeedå han gick ut ur rummet asdfghjhgfdsdfhj!! Och här ska han med säga att han ÄLSKAR HENNE!!! Dom skippade scenen!!! HUR LÄNGE SKA DET VÄNTAAAAAAAAAAAAAAAAA..............hon måste ju få veta...DAMN IT!!! Anyway det va iaf lite sött, hon somnade sen och han pussade henne på pannan!



Sakurako fick så hon teg! Han dissade henne totalt för allt hon gjorde mot Makino. Men jag tycker faktiskt jääättesynd om henne, hon har älskat Domyoji sen dom gick på dagis, han har alltid dissat henne...men hon hade inte behövt va så taskig mot Makino...hon förtjänade en örfil av henne sen!! Det verkar som hon lämnar skolan!!!



Sen åkte Domyoji till Makinos föräldrar för att jaaaa i princip få dom att veta att han e med Makino, han skickade även massa dyra saker till dom, han vill väl bli accepterad, men hennes föräldrar verkar gilla honom starkt, haha bara dom hade vetat hur han va innan hahaha! Han verkade inte gilla commoners food! Not his taste, cheap food! Men han ansträngde sig stackaren hahaha...Makinos lillebror e hur söt som helst när han e omkring Domyoji!!!



Detta va sååå kul hahah! Han annoncerade till hela skolan att Makino nu officellt va hans flickvän!! Hon verkade inte instämma med vad ska hon göra liksom! Alla klappade och grattade henne..han sa att ingen får skada henne från om med nu, då får dom med han att göra!!! GO DOMYOJI!!!!



Sen kom Rui och förstöde stämningen, för Makino såg glad ut att han kom men inte Domyoji!! Man ser att Makino verkligen gillar Rui mer nu! Så vi får se hur dom klarar av situationen nu....



Han bestämde sig för att dra med Makino på en minisemester till NEW CALEDONIA!! OMG vad vackert det e däääär! Me jelaous!! I wanna go there with Domyoji, ta mig istället hahahaha!! Han bjöd henne på en minimiddag det va sååå romatiskt...hon verkar fatta tyckte för honom lite i taget!!! Men hon kan inte glömma Rui helt.

En grej till som va rolig, hon va hos en spågumma med Yuuki, och gumman bara: den mannen du e med här idag e din framtida make, fast det finns två män i ditt liv nu...och en av dom kommer ta nåt viktigt ifrån dig haha, hon trodde direkt gumman menade oskulden hahahahaha!! Så när Domyoji skulle ta med henne ut trodde hon direkt han skulle göra nåt perverst hahaha, men det roliga e, hon trodde direkt på Domyoji, ännu ett tecken på dolda känslor för han!

Previewn för imorgon såg sååå sorligt ut...gaaaaaah noooooooo!!!!

Kommentarer
Postat av: arri

Asså denna domoyoji är hitils den hetaste, så min typ så jag bara vill slå han. Lite besviken på rui faktiskt, visst jag älskar hyun joong, men the singer not hte actor. båda de andra ruis gillar jag mer tyvärr. Jag blev med sur att de hoppade kyssen, men du vet koreaner, tar alltid allt i slutet så vi lär plågas rätt mkt

2009-01-19 @ 22:52:42
Postat av: jaedze

Jo du har rätt arri, koraner väntar alltid till sista jääävla avsnittet!! jag dööööööör!!



och jag håller med, jag e super kär i denna domyoji!! han e min bästa av dom alla, och när det gäller rui så e vic shou min bästa hihi!!

2009-01-20 @ 10:06:37
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: arri

jaa, Vic is my babe qwqw! ajg är fan helt kär i han! Men jag måste säga att jag gillade väldigt mkt Japanska Rui, spceciellt hans klädstil, jag dog litehahaha. Men du har rätt Vic äger!

2009-01-20 @ 23:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0