OMG det hände!!

Spoiler för Boys Before Flowers, läs inte vidare om du inte vill bli spoilad!!!

..................................

.......................

..............


















ÄNTLIGEN EN KYSS SCEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag trodde inte det skulle hända förrän sista avsnittet!!!
Jag trodde dom skulle va som japanerna...men NEEDÅ!! They did it!! Och nu kan jag dö lycklig, nämen iaf va lycklig resten av dageeeeeeeeeen!!!


Bilder:








Asså asdfghgfdsdfghgfdsdfghjhgfdfgh!!! Och i nästa avsnitt har jag läst spoiler att det blir:

A DEEP AND PASSIONATE KISS!!! MY GOOOOD!! Can't wait!!!!

Kommentarer
Postat av: arri

.........................



Jag hade dödat för hans läppar





.........................

2009-02-02 @ 23:00:23
Postat av: Anonym

I KNOW!! I wanna be kissed by Minho too!!!!

2009-02-03 @ 17:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0