Koreansk middag nr. 2

Jag va på en till koreansk middag i fredags! Blev bjuden av en killkompis som heter Jay, men så hängde min fadderbarn med, Pareum, och hon tog med 3 koreaner till, varav jag blev bra vän med 2 av dom!! Såååå snälla dom e asså...jag kommer så bra överens med koreaner asså. Anyway, dom gjorde 3 koreanska rätter och jag minns inget namn hahaha! Här e en bild på all mat:



Sen visade det sig att en tjej in the same floor fyllde år, så det gjorde tårta också, gud så god den vaaa!!



Vi hade jättekul, vi pratade såklart massa drama och musik, det blir alltid så till slut! Alla koreaner på campus vet fan att jag gillar TVXQ, och jag har inte ens träffat dom, I guess I am bit of a celebrity! Dom kallar mig så iaf^^ Så frågar dom hur jag kan allt, och vi diskuterar det, och sen pratade vi om Boys Before Flowers, alla tjejer där kollade på det haha, man kan verkligen se att det e stort asså.....t.o.m killen Jay visste om det haha, han mobbade mig för att jag gillade Minho, han såg att jag hade hans bild på mobilen, fail! Det va så pinsamt, sen ringde mobilen med TVXQ signal hahaha...och alla killar bara: DONG BANG SHIN KI!!! Hahahaha det va skitkul!!!!

Sen spårade det ur, dom började köra fyllelekar, alla belv typ fulla, utom dom där 2 tjejerna jag hängde med resten av kvällen, vi snackade mest musik och Korea. En till av dom e från Seoul btw, så ännu en till kontakt från Seoul, asså det e så bra att skaffa kontakter, man behöver inte betala hotell XDXD Hon bjöd mig även hem till henne, aaahhhh LUCKY!!

Lite bilder på mig och tjejerna:
 


Kommentarer
Postat av: Mandy

Åh, vad kul det låter! Najs att du fått nya kontakter dessutom, det funkar ju jättebra till när du ska till Korea! :D



Dessutom tror jag att jag har träffat Jay, på öppet hus-grejen förra helgen XDD

2009-02-15 @ 13:06:30
URL: http://kikyo.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Ohh jaa det kan du ha gjort!! Erkänn han ser hur rolig ut som helst! Han e megasnäll!!

2009-02-15 @ 13:24:16
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0