Drama obsession

Hela dagen idag har gått åt att kolla på drama i princip, har varit vid datan sen 10.00 i morse och nu e den 22.00 hahahaah!! Snacka om att vara drama beroende, men när man väl börjar kolla man man inte sluta...och hela dramat va ute så jag va tvungen att se så mycket jag kunde.

Anyways, jag såg klart japanska dramat "Innocent Love". Jag trodde det skulle va värsta love storyn, men det va typ tragedi igenom hela dramat, sista avsnittet va helt underbart men resten va jobbiga asså..men när jag väl bröjat så haha! Ännu en drama klar...så när jag väl va klar va jag tvungen att ta nästa "måste se drama från min måste se lista"

Så på tur var:

LOVE OR BREAD..



...med en av mina favvoskådisar Ariel Lin och Joe Cheng!! Asså dom två har såååå bra personkemi, dom va ju med i It Started with a Kiss tillsammans, och dom e helt underbara tillsammans här med!! Tur att dramat e bara 10 avsnitt, jag har redan sett 5 ikväll hahaha! Så har bara halva serien kvar muahaha! Kommer se den övermon typ sen kan jag redan börja på en ny!!! Gaaah e så drama beroende!! Men denna e såååå bra!!! Hon blir av med sina pengar, brutit kontakten med sina föräldrar, tvingas flytta in med Joe Cheng, som också har lite pengar...dom måste jobba för att klara sig..men saken e att dom hatar varann!!! Ohh älskar sånna här handlingar!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit denna dramat låter bra. jag är typ inne i min antidrama tid nu, tittar inte på några dramor, inte äns boys over flowers på ett tag, är så efter och pallar typ inte. Man har sina perioder, hoppas jag snart får tillbaka min drama period, vill titta qwqw!

2009-02-02 @ 00:08:32
Postat av: arri

och det va jag som skrev inlägget, glömde skriva namnet

2009-02-02 @ 00:09:01
Postat av: Anonym

hehe nee men jag förstår det kommer ju perioder till allt!! sen kan du se allt när du orkar hehe!!

2009-02-02 @ 17:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0