Forsta dag i Bosnien

Flyget gick soooooooo fort, kandes knappt att man lamnade Sverige. Min mormor o morfar hamtade upp mig fran flygplatsen o nagra slaktningar oxo. Sen akte vi till dom och at god mat och ffler slakt kom. Men det e gaaaalet varmt har, runt 30 grader nar jag kom.

Sen skulle en av killarna kora oss till ett stalle, asso dom kor som galningar har....inga balte och inga granser. JAG VA RADD!!! Dom skrattade at mig nar jag tog balte. Men jag riskerar inget. Speciellt inte nar dom kor sa. Fast det e verkligen inte samma kansla att komma hit som att komma till Japan. Jag vill till Japan. Nar jag va pa Kopenhamns flygplats so sog jag massa japaner som skulle till Tokyo, jag bara: VILL MEEEEEEEEEEE!!!! Jag ville inte hit. Denna atmosferen har e verkligen inte min stil...folk har verkligen ingen hyfs, och aven fast mina slaktningar har fina hus sa e omrodena helt doda. Jag skulle dodat mig sjelv har. Tur att dom har internet sager jag bara, jag undrar hur jag ska holla ut 2 veckor. Gud so dum jag kanner mig, inte ens vatt har en dag o jag klagar.

Men imon ska vi in till sjelva centrum, jag o min killkusin....jag undrar vart han tanker ta mig, e faktiskt lite radd. Jag tror inte vi har samma utesmak. Asso seriost, kommer jag klara 2 veckor har?? Bli inte forvonade om jag tar ett tidigare flyg hem.

Men anyway, jag hoppas imon blir en aning kul o att jag for mer kul an jag trott. Jag rapporterar mer imon, nu ska jag lagga mig, klockan e elva. Om jag nu kan sova, det e 30+ har inne. Ha det so bra allihopaaaa, langtar redan hem hahahaha~~~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0