090804

Idag är jag trött som vanligt efter en dag på jobbet. Ska hoppa in i duschen strax.

I helgen blir det massa kul, mina vänner kommer från Värnamo, vi ska gå på RIX FM Festivalen, och samtidigt är det Karl-Oskar dagarna. Jag hoppas på fint väder och massa skoj.

Sen på måndag ska jag resaaaaa igeeeen! Ska nämligen till Bosnien som jag har nämnt innan. Ska bli sååå skoooj! Komma bort från Sverige lite....inte tänka på jobb och annat jobbigt ^-^ Måste börja packa på lördag....e lite nervös inför resan, att tåget inte kommer försent osv, bokade bara 2 timmar innan flyget....hoppas hoppas tåget kommer som räknat.

Nee nu ska jag duscha och sen se lite på TV....hejs svejs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Yaay vad skoj vi ska ha! :D ♥

2009-08-07 @ 01:26:17
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0