Shopping again!

Gaaah har nyss slösat 600 kr på a blink of an eye! Köpte megaförsenade presenter. Till Hedda, Arri och en grej till mig från DVDHEAVEN! Den sidan e med farlig. Och allt det blev typ 450 kr T____T >Och nyss så köpte jag även finally.....min tågbiljett till flygplatsen Kastrup. Gaah nu känns det ännu mer nervöst när det e köpt och det närmar sig! Nu e det bara 49 dagar kvar mina vänner tills jag ska sätta mig på tåget på väg mot JAPAN OCH TVXQ!!!

Och igår kunde jag inte hålla mig, jag köpte en ny klocka, jag ville ha en ny Hello Kitty klocka för att min förra gick sönder. Jag hade den på jobbet och den blev helt bläääää. Men ebay e farligt...fast ändå braaa, klockan kostade ENDAST 60 kr!!

Asså 60 kr för detta söta lilla thing: (sjukt billigt!!)


Nee nu måste jag gå och byta om från jobb kläder, haha har dom fortfarande på mig, ska iväg med mamma och pappa och inhandla balsam och lite godis till mig själv ikväll, kommer va ensam och uttråkad. Men imon blir det ANA!!!

PS: Fick 2 veckor till förlängt på jobbet asdfghfdsdfgh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0