Rolig helg väntar...

Nu håller jag på att göra mig i ordning lite. Ska nämligen till Heddas födelsedagsfest, lr resturang/bio det vill säga. Hedda är så snäll och bjuder oss på restaurang, vad snääälllt!! Tack Hedda. Så jag åt inte så mycket nu för att kunna få i mig massa god mat. Sen ska vi på bio och se Slumdog Millionaire, har velat se denna filmen länge nu, det e typ sista veckan den går nu, så jag va ute i god tid. Så jag ska ta bussen nu om 2 timmar, can't waaait!!!

Och imorgon kommer mina underbara vänner Mari och Linda hit! Vi ska gå på koreansk middag och ha lite trevligt, tror dock inte det blir fest bara middag och massa mysprat, men det lika kul det. Dom e så trevliga. Sen ska vi hem till mormors lägenhet och göra det vi är bäst på, nämligen fangirla mihihii! Och såklart prata massa och leka med kooort, aahhhh finns inget bättre. Lääängtar, det va så längesen vi sågs och pratade. Och dom stannar så länge till söndag, så helgen blir massa skojsig.

Och random: Jag fick en vecka till förlängt på jobbet haha, jag som skulle suta den 27 mars hahaha! Asså dom e så roliga e dom! Men jag klagar  inteeee, meeeer oplanerade pengar, vilket betyder mer att shoppa i JAPAN YEEAAH!! Liz Lisa och Cecil McBee here I COMEEE~~~~


Kommentarer
Postat av: Ani

Du får ju jobba massa, massaaaa pengar yay! :D

2009-04-21 @ 19:54:09
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0