Min långfredag

Jag trodde min långfredag skulle va jättetråkig. Men vädret har varit underbart jag kan inte klaga! Först så hade vi stor familjemiddag med släkten som är här. Vi grillade och skrattade och hade supermysigt. Sen träffade jag min kompis/granne Sofia och vi tog en runda ute i det vackra vädret, och köpte glass, oohh så mysigt det va! Sen så satte vi oss på hennes veranda ich solade, ohhh vad kul. Jag blev lite röd hiihi!

Sen tänkte jag, nu e dagen slut, men Youngmi loggade in och sa att Sungmin fyllde år och bjuder alla som vill. Så jag ska dit alldelles strax, asså helt underbar dag! Så jag ska byta om nu och cykla dit. Tur att det är nära.

Men helt random, det kom ut en ny bild på Jaejoong idag som tidigare inte visats som från Anycall reklamen, tro det eller ej jag blev tårögd av den och ville gråta, han e så vacker så det gör ont! Asså denna killen e verkligen mitt allt....och bara denna bilden som får fram mina känslor bevisar detta. Fattar inte hur denna människa kan göra så här med mig.

Det va denna bilden:



Asså jag kan inte ens titta på den nu, han e så otroligt vacker....hur kan en sån här människa skapas! *no words*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0